Klikni a vyzvedni

Tento způsob nákupu je bez poplatku a vztahuje se na výrobky v nabídce e-shopu, u kterých je uvedena doba dodání Klikni a vyzvedni - cca 24/48 hodin.

Dodací doba 24 hodin, respektive 48 hodin plyne od uhrazení kupní ceny za zboží na základě Pokynů k úhradě, přičemž do této dodací doby se počítají pouze pracovní dny. Lhůta pro realizaci objednávky způsobem "Klikni a vyzvedni" neběží během dnů pracovního klidu nebo svátků. Prodávající také negarantuje dodržení dodací doby během víkendu. Dodání zboží nakoupeného způsobem "Klikni a vyzvedni" je možné pouze během pracovních hodin výdejního místa e-shopu Prodávajícího.

Službu "Klikni a vyzvedni" můžete využít na všech našich pobočkách.

Dodání zboží nakoupeného způsobem "Klikni a vyzvedni":
V případě, že je u zboží uvedena Předpokládaná lhůta dodání do 24 hodin nebo do 48 hodin, se tyto lhůty vztahují vždy pouze k prodeji způsobem "Klikni a vyzvedni". V případě nákupu jiným způsobem než "Klikni a vyzvedni", platí termín dodání i pro toto zboží cca 5 pracovních dnů (z důvodu vyšší technické náročnosti na realizaci objednávky jiným způsobem než při "Klikni a vyzvedni").

Předpokládaná lhůta dodání 24 hodin nebo 48 hodin bude dodržena v případě, že je daný produkt, na kupujícím vybraném výdejním místě e-shopu, skladem a nepoškozeným.

Prodávající se zavazuje, že zboží, které označí lhůtou dodání 24 hodin nebo 48 hodin jsou výrobky, které jsou dlouhodobě a stabilně skladem na výdejních místech e-shopu prodávajícího v počtu alespoň jeden kus, kromě těch výdejních míst, u nichž je uvedeno jinak. Prodávající si vyhrazuje právo na to, že lhůtu 24 hodin nebo 48 hodin nedodrží, což může být způsobeno zejména následujícími okolnostmi: zboží se vyprodalo (zboží, které je dlouhodobě skladem bylo momentálně vyprodáno, pracujeme na jeho dodání na sklad); zboží, které mělo být podle databáze na skladě, skladem nebylo (případy systémových chyb, selhání lidského faktoru při zadávání skladových stavů); zboží je na skladě, ale je poškozené (nechceme vydávat kupujícím objednávky, pokud bylo zboží během pobytu v našem skladu poškozeno, i když je skladem - nechceme dodávat neplnohodnotný zboží); kupující objednal větší množství zboží, než standardně držíme skladem (týká se zejména, ale ne výhradně nábytku, kdy skladem máme obvykle pouze 1 kus z daného druhu sedaček, pokud si zákazník objedná 2 kusy, neumíme jeho objednávce vyhovět). Mezi synchronizací stavu skladu a stránky je krátké zpoždění a tudíž je možné, že zboží, které stránka považovala za zboží skladem mezitím nakoupil (objednal přes e-shop nebo fyzicky) někdo jiný. V případě, že kupující vybral do košíku víc zboží a pro část objednávky není možné využít nákup formou "Klikni a vyzvedni", na co ho upozorní stránka, kupující se může rozhodnout, zda má nebo nemá zájem o tuto část objednávky. Pokud má kupující zájem o tuto část objednávky, musí z košíku odstranit ty výrobky, pro které není možné využít nákup formou "Klikni a vyzvedni" a následně mu stránka umožní pokračovat v dalším kroku nákupu. Tuto část objednávky hradí a bude dodána do 24 hodin nebo do 48 hodin o čemž bude kupující informován Akceptací objednávky, s výjimkami uvedenými výše v tomto článku. Ostatní zboží, pro které není možné využít formu nákupu "Klikni a vyzvedni" si může kupující objednat jiným způsobem nákupu než "Klikni a vyzvedni" prostřednictvím nové objednávky.

Lhůta 24 hodin, respektive 48 hodin plyne od uhrazení kupní ceny za zboží, přičemž do této lhůty se počítají pouze pracovní dny.

Nákup formou "Klikni a vyzvedni" je k dispozici pouze registrovaným uživatelům e-shopu. V případě nákupu bez registrace nelze provést nákup formou "Klikni a vyzvedni".

Po uhrazení se budeme snažit Vaši objednávku obratem připravit - jakmile bude vaše objednávka připravena k vyzvednutí, budeme Vás o tom informovat e-mailem.

Objednávka bude připravena na vámi zvolené pobočce, při převzetí nahlaste číslo objednávky a prokažte se e-mailem „Pokyny k úhradě“.