Klikni a vyzvedni

Tento způsob nákupu je bez poplatku a vztahuje se na výrobky v nabídce e-shopu, u kterých je uvedena doba dodání Klikni a vyzvedni - cca 24/48 hodin.

Dodací doba 24 hodin, respektive 48 hodin plyne od uhrazení kupní ceny za zboží na základě Pokynů k úhradě, přičemž do této dodací doby se počítají pouze pracovní dny. Lhůta pro realizaci objednávky způsobem "Klikni a vyzvedni" neběží během dnů pracovního klidu nebo svátků. Prodávající také negarantuje dodržení dodací doby během víkendu. Dodání zboží nakoupeného způsobem "Klikni a vyzvedni" je možné pouze během pracovních hodin výdejního místa e-shopu Prodávajícího.

Službu "Klikni a vyzvedni" můžete využít na všech našich pobočkách.

Dodání zboží nakoupeného způsobem "Klikni a vyzvedni":
V případě, že je u zboží uvedena Předpokládaná lhůta dodání do 24 hodin nebo do 48 hodin, se tyto lhůty vztahují vždy pouze k prodeji způsobem "Klikni a vyzvedni". V případě nákupu jiným způsobem než "Klikni a vyzvedni", platí termín dodání i pro toto zboží cca 5 pracovních dnů (z důvodu vyšší technické náročnosti na realizaci objednávky jiným způsobem než při "Klikni a vyzvedni").

Předpokládaná lhůta dodání 24 hodin nebo 48 hodin bude dodržena v případě, že je daný produkt, na kupujícím vybraném výdejním místě e-shopu, skladem a nepoškozeným.

Prodávající se zavazuje, že zboží, které označí lhůtou dodání 24 hodin nebo 48 hodin jsou výrobky, které jsou dlouhodobě a stabilně skladem na výdejních místech e-shopu prodávajícího v počtu alespoň jeden kus, kromě těch výdejních míst, u nichž je uvedeno jinak. Prodávající si vyhrazuje právo na to, že lhůtu 24 hodin nebo 48 hodin nedodrží, což může být způsobeno zejména následujícími okolnostmi: zboží se vyprodalo (zboží, které je dlouhodobě skladem bylo momentálně vyprodáno, pracujeme na jeho dodání na sklad); zboží, které mělo být podle databáze na skladě, skladem nebylo (případy systémových chyb, selhání lidského faktoru při zadávání skladových stavů); zboží je na skladě, ale je poškozené (nechceme vydávat kupujícím objednávky, pokud bylo zboží během pobytu v našem skladu poškozeno, i když je skladem - nechceme dodávat neplnohodnotný zboží); kupující objednal větší množství zboží, než standardně držíme skladem (týká se zejména, ale ne výhradně nábytku, kdy skladem máme obvykle pouze 1 kus z daného druhu sedaček, pokud si zákazník objedná 2 kusy, neumíme jeho objednávce vyhovět). Mezi synchronizací stavu skladu a stránky je krátké zpoždění a tudíž je možné, že zboží, které stránka považovala za zboží skladem mezitím nakoupil (objednal přes e-shop nebo fyzicky) někdo jiný. V případě, že kupující vybral do košíku víc zboží a pro část objednávky není možné využít nákup formou "Klikni a vyzvedni", na co ho upozorní stránka, kupující se může rozhodnout, zda má nebo nemá zájem o tuto část objednávky. Pokud má kupující zájem o tuto část objednávky, musí z košíku odstranit ty výrobky, pro které není možné využít nákup formou "Klikni a vyzvedni" a následně mu stránka umožní pokračovat v dalším kroku nákupu. Tuto část objednávky hradí a bude dodána do 24 hodin nebo do 48 hodin o čemž bude kupující informován Akceptací objednávky, s výjimkami uvedenými výše v tomto článku. Ostatní zboží, pro které není možné využít formu nákupu "Klikni a vyzvedni" si může kupující objednat jiným způsobem nákupu než "Klikni a vyzvedni" prostřednictvím nové objednávky.

Lhůta 24 hodin, respektive 48 hodin plyne od uhrazení kupní ceny za zboží, přičemž do této lhůty se počítají pouze pracovní dny.

Po uhrazení se budeme snažit Vaši objednávku obratem připravit - jakmile bude vaše objednávka připravena k vyzvednutí, budeme Vás o tom informovat e-mailem.

Objednávka bude připravena na vámi zvolené pobočce, při převzetí nahlaste číslo objednávky a prokažte se e-mailem „Pokyny k úhradě“.